Przyczepa ciężarowa rolnicza jest maszyną służącą do transportu ładunków sypkich oraz skrzyniopalet. Zawieszenie na resorach piórowych umożliwia jazdę zarówno po drogach utwardzonych jak i nieutwardzonych. Wykonanie ramy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (S355) zapewnia gwarancję wytrzymałości przez szereg lat użytkowania. Podwozie wyposażone zostało w dwuprzewodowy pneumatyczny układ hamulcowy z możliwością adaptacji do jednoprzewodowego układu hamulcowego oraz mechaniczny hamulec postojowy. Przyczepa przystosowana jest do sprzęgu z górnym zaczepem rolniczym. Po zdjęciu burt powstaje nam platforma do przewozu skrzyniopalet.
Przyczepa wyposażona jest standardowo w 12V instalację oświetleniową, zestaw klinów blokujących koła, mocowanie pod koło zapasowe oraz drabinkę umieszczoną na przedniej burcie.
Przestrzeń ładunkowa wyposażona jest w dwustronny wywrót opierający się na dwóch siłownikach hydraulicznych. Burty boczne oraz tylna wyposażone został w układy otwierania od góry oraz od dołu. Ponadto istnieje możliwość całkowitego demontażu ścian skrzyń oraz słupków co umożliwia łatwy załadunek skrzyniopalet.
Dodatkowo możliwe jest wyposażenie przyczepy między innymi w koło zapasowe oraz szyber z rynną ułatwiającą wysyp na tylnej burcie.
Dopuszczalna masa całkowita - 10000 kg
Ładowność - 6900 kg
Masa własna - 3100 kg
Pojemność ładunkowa - 10,5 m3
Powierzchnia ładunkowa - 10,5 m2
Długość skrzyni wew. - 5010 mm
Szerokość skrzyni wew. - 2110 mm
Wymiary gabarytowe:
długość - 6590 mm - 7440 mm
szerokość - 2300 mm
wysokość - 1460 mm - 2000 mm
Wysokość ściany skrzyni - 1000 mm (500 mm + 500 mm)
Grubość ściany skrzyni - 3 mm
Grubość podłogi skrzyni - 4 mm
Wysokość podłogi skrzyni - 1140 mm - 1180 mm
Rozmiar ogumienia - 340/55-16; 11.5/80-15.3; 10.0/75-15.3
Prędkość konstrukcyjna - 40 km/h
System wywrotu skrzyni - dwustronny (boki)
Przyczepa posiada homologację.
Dostępne są również przyczepy jednoosiowe oraz przyczepy o podwoziu typu tandem.