TRAKTORY, KOMBAJNY, POJAZDY ROLNICZE

John Deere ogłasza strategiczne partnerstwo ze spółkami Reichhardt oraz Agricon

 

Mannheim, 4. listopada 2019 – Firma John Deere nawiązała dwa strategiczne partnerstwa: ze spółką Reichhardt GmbH Steuerungstechnik oraz Agricon GmbH. Oznacza to dla rolników lepszy dostęp do nowoczesnych rozwiązań dzięki szerokiej sieci dealerskiej John Deere.

 

Dla lepszej automatyzacji

Reichhardt jest wiodącym dostawcą rozwiązań automatyzacyjnych do ciągników, samobieżnych maszyn rolniczych i narzędzi.

Dzięki rozbudowanej sieci partnerów dystrybucyjnych, dealerzy John Deere wraz ze spółką Reichhardt udostępnią klientom rozwiązania AutoTrac™ przeznaczone do precyzyjnego kierowania ciągnikiem. Firma jest dostawcą John Deere od 2008 roku, a rozpoczęte właśnie partnerstwo rozszerza możliwości w zakresie wdrożenia i wykorzystania technologii w kolejnych maszynach.

„John Deere to lider wśród dostawców systemów prowadzenia automatycznego i dąży do udostępnienia tej technologii coraz większej liczbie rolników, także w maszynach innych marek. Cieszymy się z doskonałej współpracy i liczymy na dalszy rozwój rozwiązań łączących maszyny i wykorzystujących technologię rolnictwa precyzyjnego — mówi Denny Docherty, Vice President Sales & Marketing John Deere.

Dealerzy John Deere wspólnie z firmą Reichhardt zapewnią klientom instalację systemu oraz odpowiednie szkolenia i serwis.

„Naszym celem zawsze było oferowanie rolnikom innowacyjnych rozwiązań w maszynach bez względu na markę. W ciągu ostatnich 10 lat wspólnie z John Deere pracowaliśmy nad ciekawymi i ważnymi projektami, stąd też cieszymy się, że będziemy mogli wspólnie zapewniać klientom kolejne korzyści” — mówi Andreas Reichhardt, dyrektor generalny spółki Reichhardt GmbH Steuerungstechnik.

Partnerstwo stanowi okazję do wyposażenia większej liczby maszyn rolniczych w sprawdzone i skuteczne rozwiązania firmy John Deere dot. rolnictwa precyzyjnego.

Obie firmy będą obecne na targach Agritechnica 2019 w hali 13, na stoisku C40 firmy John Deere. Spółka Reichhardt będzie również prezentować swoje produkty w hali 15 na stoisku F44.

 

Technologia zwiększy wydajność

Za pomocą sieci partnerów dystrybucyjnych dealerzy John Deere wraz ze spółką Agricon udostępniają klientom rozwiązania cyfrowe i technologie do uprawy roślin. Zawiązane partnerstwo rozszerza możliwości dealerów John Deere w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii.

„John Deere, pozostając liderem w dziedzinie rolnictwa precyzyjnego w pełni rozumie znaczenie danych w nowoczesnym rolnictwie. Agricon od ponad 20 lat poszerza wiedzę i doświadczenie w dziedzinie cyfryzacji agronomii. Cieszymy się, że będziemy mogli zbudować silne relacje partnerskie w celu dalszego rozwoju naszych najlepszych w swojej klasie rozwiązań wykorzystujących połączone maszyny, technologię rolnictwa precyzyjnego i sieci dealerów” — mówi Denny Docherty.

W obecnych czasach rolnicy w codziennej pracy zbierają ogromną ilość danych, jednak często mają trudności z ich interpretacją i wykorzystaniem informacji w praktyce w celu zmniejszenia nakładów i maksymalizacji plonów. To z kolei należy do podstawowych kompetencji spółki Agricon.

„Trzeba zacząć od problemu. Tryby pracy, które spowalniają wydajność lub utrudniają pracę rolnikom, muszą zostać zidentyfikowane i ulepszone dzięki innowacjom. Technologie cyfrowe oferują nam w tym względzie ogromne możliwości” — wyjaśnia Peer Leithold, dyrektor generalny spółki Agricon GmbH.

Partnerstwo otwiera szanse na dalsze zwiększanie wydajności i skuteczności Centrum Operacyjnego John Deere. Klienci uzyskują korzyści dzięki połączeniu danych z maszyn, pól i operatorów. To z kolei otwiera drogę do w pełni połączonego i zautomatyzowanego gospodarstwa, zapewniając jednocześnie klientom pełną kontrolę nad danymi.

Obie firmy będą obecne na targach Agritechnica 2019 w hali 13, na stoisku C40 firmy John Deere.

 

 

 

© Copyright dobre-traktory.pl - dobre-traktory.pl. | All Rights Reserved.
Serwis dobre-traktory.pl nie odpowiada za informacje zamieszczone w serwisie.
Zamieszczone na stronach serwisu informacje o towarach i usługach nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 w związku z art. 61 § 2 Kodeksu cywilnego.