TRAKTORY, KOMBAJNY, POJAZDY ROLNICZE

Ciągniki Ursus C-380 to najczęściej rejestrowane ciągniki w kraju w lipcu br.


POLSKA MARKA ROŚNIE W SIŁĘ

Powrót legendy w wielkim stylu.
 

Nowa odsłona legendarnej serii „C” ciągników Ursusa bije rekordy popularności – Ursus C-380 znalazł się na pierwszym miejscu wśród najchętniej kupowanych przez Polaków ciągników w lipcu tego roku.

Ciągnik C-380, pierwszy model z odnowionej legendarnej serii znanej każdemu polskiemu rolnikowi, swoją premierę miał w marcu 2015 r. na targach Agrotech w Kielcach. Już po niespełna 6 miesiącach, w sierpniu ubiegłego roku, znalazł się na trzecim miejscu pod względem najchętniej kupowanych w Polsce. Był to niewątpliwy sukces lubelskiego producenta. Produkt z miesiąca na miesiąc zyskiwał coraz większe grono zadowolonych nabywców. W lipcu 2016 r. Ursus C-380 znalazł się na pierwszym miejscu wśród najczęściej rejestrowanych ciągników w kraju1.
– Dziś ciągniki z serii C to najlepiej sprzedające się modele. To nasze flagowe produkty, posiadające konkurencyjne parametry techniczne i kosztowe, dostosowane do oczekiwań nowoczesnego gospodarstwa rolnego. Rodzina ciągników serii C to od lat symbol polskiej wsi – komentuje Karol Zarajczyk, prezes spółki Ursus S.A.
Na podium zestawienia znalazł się również drugi produkt Ursusa z tej samej serii – ciągnik C-382, który w lipcu br. uplasował się na 3 miejscu.

Kultowy model C-380 pod koniec maja br. został nagrodzony godłem „Teraz Polska”.



Informacje o spółce:
URSUS S.A. to największy polski producent ciągników i maszyn rolniczych z marką o ponad 120-letniej tradycji mechanizacji polskiego rolnictwa. Spółka oferuje szeroką gamę pojazdów, maszyn i urządzeń wytwarzanych dla potrzeb rolnictwa w kraju i na świecie. Produkty URSUS odpowiadają oczekiwaniom i potrzebom wszystkich pokoleń rolników, łącząc tradycję polskiej motoryzacji z nowoczesnością i światową jakością. URSUS to najstarsza marka narodowa o światowej renomie i potencjale dalszego rozwoju.
Spółka posiada obecnie trzy zakłady produkcyjne: w Dobrym Mieście, w Opalenicy i największy w Lublinie, gdzie zatrudnia łącznie ponad 800 osób. URSUS produkuje rocznie ok. 1,5 tysiąca ciągników i kilka tysięcy maszyn rolniczych sprzedawanych w Polsce i na świecie.


Grupa należy do kluczowych inwestorów regionu lubelskiego, gdzie rozwija swoje zaplecze produkcyjne i laboratorium badawczo-rozwojowe. URSUS R&D współpracuje z inżynierami z Politechniki Lubelskiej oraz z Wojskową Akademią Techniczną w Warszawie przy opracowywaniu nowatorskich rozwiązań technologicznych. Zarząd chce wykorzystać ponad 120-letnią tradycję marki oraz potencjał polskich inżynierów i konstruktorów do stworzenia w Lublinie nowoczesnego centrum badawczo-produkcyjnego.


Produkty URSUS docierają do tysięcy klientów w kraju i na świecie, w tym do Czech, Belgii, Holandii czy Pakistanu. Z 1,5 mln ciągników wykorzystywanych obecnie w Polsce, prawie połowa, tj. ok. 700 tys. to ciągniki marki URSUS. W ostatnich latach URSUS należy również do czołówki polskich eksporterów do Afryki. W 2013 r. - w ramach umowy pomiędzy rządem polskim a etiopskim - Grupa zawarła umowę ze spółką METEC (Etiopia) na dostawę 3 tysiące ciągników, wyposażenie  centrów serwisowych, dostawę części zamiennych do ciągników oraz szkolenia. 26 sierpnia 2015 r. URSUS podpisał kolejny kontrakt na dostawę ciągników, przyczep i części zamiennych do transportu trzciny cukrowej z firmą Ethiopian Sugar Corporation (ESC). Umowę na łączną kwotę 30,7 mln USD powiększono o 5 mln USD. Zlecenie było realizowane do I kwartału 2016 r. Umowa z ESC to już drugi afrykański kontrakt dla URSUSA, efekt wygranego przetargu, w którym oferta techniczna i finansowa URSUSA uzyskała najwyższą ocenę. Z kolei w październiku 2015 r. URSUS zawarł kontrakt w Tanzanii na dostawę 2400 ciągników, oprzyrządowania i części zamiennych, a także wyposażenie hali montażowej i serwisu na kwotę 55 mln USD. Realizacja umowy nastąpi w pierwszych trzech kwartałach 2016 r.

 

© Copyright dobre-traktory.pl - dobre-traktory.pl. | All Rights Reserved.
Serwis dobre-traktory.pl nie odpowiada za informacje zamieszczone w serwisie.
Zamieszczone na stronach serwisu informacje o towarach i usługach nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 w związku z art. 61 § 2 Kodeksu cywilnego.