TRAKTORY, KOMBAJNY, POJAZDY ROLNICZE

Sukces pokazów maszyn zielonkowych New Holland

Skoszone 50 hektarów trawy w 14 lokalizacjach i zebranych 500 bel zielonki. Takim bilansem zakończyła się organizowana przez markę New Holland seria spotkań z rolnikami pod hasłem “New Holland, Ekspert w rozwiązaniach dla hodowców”. Zaprezentowano pełną gamę pras z portfolio marki oraz wielozadaniowych ciągników z takich serii jak: T5, TD5,T6 oraz T7 . Zadowoleni z efektów organizatorzy zapowiadają kontunuację spotkań w przyszłym sezonie.

– Tegoroczne pokazy okazały się wielkim sukcesem. Wzięło w nich udział blisko 500 uczestników, co stanowi dla nas powód do satysfakcji. Zależy nam na tym, by rolnicy mogli zasięgnąć opinii ekspertów naszej marki i dowiedzieć się, jak prawidłowo stosować najnowsze rozwiązania technologiczne. Dzięki temu mogą rozwijać swoją wiedzę i umiejętności, a w konsekwencji maksymalizować wydajność maszyny – mówi Michał Jankowski, Specjalista Produktowy New Holland ds. pras i sieczkarni.
Kluczowym elementem Demo Tour była prezentacja pełnego asortymentu pras zwijających z serii BigBaler, Roll Baler, Roll Belt oraz BR, ale przede wszystkim praktyczny pokaz możliwości zastosowania maszyn. Marka New Holland – dzięki szerokiej gamie produktów – pozwala rolnikowi wybrać odpowiednie parametry sprzętu, które są dostosowane do wielkości i kształtu pożądanej beli, rodzaju zbieranego materiału oraz zakresu działania. Dzięki temu praca przy użyciu pras New Holland jest wydajna i komfortowa niezależnie od uwarunkowań terenowych, a jej efektem jest otrzymanie odpowiednio sprasowanych kostek lub bel o pożądanym przez danego rolnika sposobie zagęszczenia. W asortymencie New Holland znajdują się prasy rolujące (Roll Baler, Roll Belt, BR) oraz kostkujące (Big Baler) o najwyższej jakości, opartej na wieloletnim doświadczeniu w branży maszyn rolniczych.

– Marka New Holland jest liderem w segmencie pras do belowania od przeszło 25 lat. W tym czasie przedstawiliśmy szereg pionierskich rozwiązań, które wyznaczyły procesy belowania na całym świecie. Dlatego eksperci New Holland stanowią bardzo silne wsparcie merytoryczne dla użytkowników pras. Dzięki trwającemu nieprzerwanie dialogowi z rolnikami, stale udoskonalamy nasze maszyny tak, by stanowiły odpowiedź na ich zmienne potrzeby – dodaje Michał Jankowski.

Zdjęcia z ostatniego z wydarzeń mogą Państwo pobrać, klikając w poniższy link:
https://drive.google.com/folderview?id=0B344ETme6-hKVTFDTF9ZMTgyaWs&usp=sharing

Na opinię o marce New Holland Agriculture składa się powodzenie naszych klientów, producentów upraw i inwentarza, dostawców, winnic i dzierżawców. Przygotowaliśmy dla nich najszerszą ofertę nowoczesnych produktów i usług: pełną linię sprzętu od traktorów przezmaszyny żniwne ładowarki teleskopowe, prasy i sieczkarnie samobieżne oraz usługi finansowe dostosowane do ich potrzeb i możliwości przez specjalistę z dziedziny rolnictwa. Partnerem finansowym marki New Holland jest CNH Capital, która stanowi źródło finansowania kapitału obrotowego i floty dealerów oraz oferuje konkurencyjne rozwiązania w zakresie finansowania zakupów i leasingu przez klientów nowego, a także używanego sprzętu. Profesjonalna sieć dealerów na całym świecie oraz dążenie marki New Holland do doskonałości gwarantują wyjątkową obsługę każdego klienta. Więcej informacji na temat marki New Holland można znaleźć w witrynie internetowej www.newholland.com
New Holland jest marką CNH Industrial N.V. (NYSE: CNHI /MI: CNHI) światowego lidera na rynku dóbr kapitałowych. Firma szczyci się ugruntowanym doświadczeniem przemysłowym, szeroką gamą produktów i globalnym zasiegiem dzialania. Więcej informacji znajduje się na stronie: www.cnhindustrial.com

http://it.youtube.com/user/NewHollandAG
www.flickr.com/photos/newholland
http://www.facebook.com/NewHollandAgriculturePolska
http://twitter.com/NewHollandAG
https://plus.google.com/117086178528241801087/posts

 

 

© Copyright dobre-traktory.pl - dobre-traktory.pl. | All Rights Reserved.
Serwis dobre-traktory.pl nie odpowiada za informacje zamieszczone w serwisie.
Zamieszczone na stronach serwisu informacje o towarach i usługach nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 w związku z art. 61 § 2 Kodeksu cywilnego.